Mit csinálunk

A Wellbeing Program javít az életminőségen

A Testszerviz közel 5 éves működése során 3.000 ember váltott segítségünkkel életmódot és ért el kimagasló eredményeket.

Ezek az emberek egyben munkavállalók, dolgozók, cégvezetők. A program végzése során hatékonyabbak, energikusabbak lettek, jelentősen megnőtt a munka teljesítményük, kiegyensúlyozottabbak, egészségesebbek lettek.

Befektetés a munkavállalóba – befektetés a vállalatba

Amikor a munkatársainkkal törődünk, segítünk a problémák megoldásában, nem egyszerűen csak ember módjára viselkedünk, hanem befektetünk a vállalatba. Egy cég legfontosabb erőforrása a jó fizikai és mentális állapotban lévő dolgozó. Amikor embereink egészségesek, energikusak, jól vannak, azonnal látszik a teljesítményükön. Nem véletlen, hogy ma a munkaerő kiválasztásánál rendkívül fontos szempont az illető fizikai állapota.

Amikor valaki testi problémákkal küzd (túlsúly, fáradékonyság, stressz, hormonális, vagy ízületi problémák), jelentősen csökken a teherbírása, figyelme a testi gondokon rögzül, többet van táppénzen, kisebb a teljesítménye, szétszórt, többet hibázik.

A Testszerviz Wellbeing Program pont ezeket a fizikai állapotokat javítja a programon résztvevőknél. Kis lépésekkel, nagy eredmények érhetők el. Az apró változtatásoktól a teljes életmódváltásig terjed a szolgáltatási kör.

Eredménye egy sokkal tudatosabb munkatárs, aki elindult a testi állapot javulásának útján, egyre jobban van, kevesebb problémája van, jobban teljesít, hatékonyabb. A Testszerviz Wellbeing Program bármely lépése befektetés a munkatársakba, a vállalatba. Mérhető és kimutatható eredményeket hoz.

A Testszerviz Wellbeing Program küldetése

A Testszerviz technológia, anyagok és szolgáltatások segítségével elérni, hogy a munkavállalók a helyes életmód kialakításával jobb fizikai állapotot érjenek el, ezáltal jobb teljesítményre legyenek képesek, lojálisabbá váljanak a vállalathoz és érezzék azt, hogy fontosak, odafigyelnek rájuk, megbecsültek. Olyan minőségi többlet szolgáltatást kapjanak, ami érték a számukra és a vállalathoz tartozás érzését jelentősen erősíti.
Share by: